# Séq. ID de vol |
Fusée |
Nom du membre |
Date |
Alt. |
Moteur |
HPR |
Récup. |
État |
Cert. |
Notes |
FL-6A9
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Ikaruga (C-22B0)
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Chris
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10/11
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367.00pi Altimètre |
29mm CTI 347-I204-11
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X |
Parachute dôme 54.00po av. 10.00po (trou)
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Succès |
-- |
Airworthiness checkride. Motor ejection deployment for safety. First use of all-tubular-nylon cord with tape loops; no elastic. Good flight with extremely short glide. |
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FL-6AA
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Ikaruga (C-22B0)
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Chris
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10/11
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1043.00pi Altimètre |
54mm CTI 491-I218
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X |
Parachute dôme 54.00po av. 10.00po (trou)
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Succès |
-- |
Normal aircraft operation, nominal power (1/2kN). Decent liftoff trim adjust, good altitude, slow, "brick-ish" cruise 9s long, aborted manually at 750ft. |
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FL-6AB
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Ikaruga (C-22B0)
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Chris
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10/11
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1045.00pi Altimètre |
54mm CTI 867-J244
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X |
Parachute dôme 54.00po av. 10.00po (trou)
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Succès |
-- |
Envelope expansion, 54mm 2 grain. Adjustment of liftoff trim too aggressive, desired altitude cut short by ~500ft. Excellent 20s cruise with three turns, ended by the altimeter at its set floor of 341ft. |
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*Ce journal de vol est PRÉLIMINAIRE et n'a pas été révisé par l'officiel du lancement. **Si l'évènement n'a pas encore eu lieu, le journal préliminaire contiendra les vols que les usagers ont l'intention de performer. |